Millî Eğitim Müdürümüz Kâmil Aydoğan Okulumuzu Ziyaret Etti

     Ankara Millî Eğitim Müdürü Kâmil Aydoğan,  28 Kasım 2011 Pazartesi günü,  kurumsallaşma ve kurumsal iletişimin yerleşmesi amacıyla yaptığı inceleme gezileri doğrultusunda okulumuzu ziyaret etmiştir. 
     Ankara Millî Eğitim Müdürü Kâmil Aydoğan'a,  Ankara Millî Eğitim Müdür Yardımcısı Mehmet Tekin, Mamak İlçe Millî Eğitim Müdürü Kadir Kılıç  eşlik ederek okulumuzda incelemelerde bulunmuşlardır.
     Ankara Millî Eğitim Müdürü Kâmil Aydoğan, okulumuzda; kalorifer dairesinden başlayarak, depo, arşiv, kantin, beden eğitimi salonu, resim-müzik, bilgisayar odaları, kütüphane, laboratuarlar ve öğretmen odalarını ziyaret etmiştir.   Öğrencilerimizin  halk müziği koro çalışmasını bir süre izleyen Aydoğan, ardından gezdiği kütüphane ve okulun diğer birimlerini çok beğendiğini ifade etmiştir.